Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under februari 2010

Av Linnea Jirsäter - 20 februari 2010 12:06

Hej bloggen,

bloggade inte igår så jag skriver nu lite vad som hände,

Efter musiken igår stack jag,jennifer,Alva och oscar ner på stan,

Vi gick en stund sedan kom Emma och Victor också, Alla gick tsm en stund men sen skulle Oscar och Victor och köpa strängar..

Inne på gina blev Alva och jag dissade av alla för Emma hade bråttom haha.

Efter det gick Jag och alva ensamma en stund tills båda blev hämtade:)

jag köpte: Sån där "svamp"man använder till foundation och ett läppbalsam som luktar och smakar tuggummi, Alva köpte ett lika dant men med Hallon lukt och smak tror jag haha;)


Allafall,

idag ska jag och wilma på gå stan en snabbis, ska köpa lite saker om jag lyckas få pengar av mamma haha,

Senare ikväll är vi bjudna på middag hemma hos nåra vi känner^^


Kram Linnea Jirsäter♥

  

Bild från Ellen resan, saknar:)

Av Linnea Jirsäter - 16 februari 2010 21:46

Armband från modekungen.se♥

 

Tröja från forever21.com♥

 

Linne från forever21.com♥

 

Linne från forever21.com♥! 


Kram Linnea jirsäter

Av Linnea Jirsäter - 16 februari 2010 12:27

Usch, hatar verkligen, verkligen att vara sjuk,

som jag sa igår haha..

Men det är verkligen sant ._.

Imorse vaknade jag och hade ont i magen fortfarande..

Ska till skolan imorn så idag ska jag vila.

Kram Linnea Jirsäter  

Sitter här och roar mig med youtube, Haha älskar verkligen denhär 8D enjoy!

Av Linnea Jirsäter - 15 februari 2010 11:08

           

Av Linnea Jirsäter - 15 februari 2010 10:57

Usch jag hatar verkligen att vara sjuk,

Inatt vaknade jag med verkligen jätte, jätte ont i magen och jag vet inte va de berodde på,

Jag låg allafall och grät och skrek i minst 1 ½ timma..

mer vill jag inte berätta.

Just nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra,

Igår skaffade jag en ny kategori "bilder"

där jag kommer lägga upp lite av mina olika bilder jag tagit^^

Kram Linnea Jirsäter  

Av Linnea Jirsäter - 14 februari 2010 17:35

       

// Linnea jirsäter

Av Linnea Jirsäter - 14 februari 2010 12:46

Hej bloggen,

Idag är det alla hjärtans dag och det firade vi med att vi gav varann presenter, wilma fick av mig ett läppbalsam som är format som en cupcake från bikbok + en sak som jag fick för flera år sen som wilma alltid velat ha^^

Av mamma fick jag knästrumpor och vanliga strumpor med hjärtan på som passar väldigt bra idag:)

Senare hittar vi kanske på ngt tillsammans, vi får se hur det blir med det =)

Kram Linnea jirsäter  

 


    

Av Linnea Jirsäter - 13 februari 2010 21:46

Så himla skönt att Eric saade gick vidare till final,

Inte för att han var bäst men för att dom andra va typ sämst hahaha,

Hans låt fastnar riktigt i huvudet...Manboy manboy you can call me manboy..^^

Nu ska jag kolla på film =)

Kram Linnea  

  


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards