Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Linnea Jirsäter - 31 mars 2012 15:12

 

Jag är helt förälskad!

Nu kan jag fota hela lovet.. ♡


 

Av Linnea Jirsäter - 31 mars 2012 11:01

 


 

.. Är den bara min!!! ♡


 

Av Linnea Jirsäter - 30 mars 2012 17:49

 

Hoppas ni också fått en fin start på påsklovet!

Själv ska jag ha fredagsmys med mamma ikväll, wilma ska på kalas så det blir bara vi två :)

Pizza, Let's dance och godis!


Imorgon händer det spännande grejer..

Men det får ni veta mer om då!


 

Av Linnea Jirsäter - 29 mars 2012 15:20

 

Tusan vad gott det är med grapefrukt!

Jag brukar äta tärnad grapefrukt några gånger i veckan, så enkelt och så himla gott!

Grapefrukt innehåller mycket C-vitamin som ger vacker hy och starkt skelett. Frukten skyddar även mot både stress, cancer och hjärtsjukdomar. Det är ändå bara några av sakerna grapefrukt är bra för.


Och hur bra är inte det?


 

Av Linnea Jirsäter - 29 mars 2012 12:48

Hoj hoj!,

Denna morgon började inte så bra heller.

Imorse när jag hade fixat klart mig var klockan ca 20 i 9, bussen gick klockan 9 prick. Tog det ganska lugnt, satte mig på cykeln och började cykla mot stallet.

Såg att bussen stod vid busshållplatsen, men jag hade 10 minuter till godo så jag gick lugnt ditåt..

När jag nästan var där så åkte bussen!, inte så snällt av busschauffören att åka för tidigt och att han inte väntade in mig när han såg att jag var där.

Fick sen sitta och vänta en halvtimme tills nästa buss gick. Det enda positiva var att det var fint och soligt så jag kunde sola lite.

Kom typ 10 minuter försent till lektionen, inte så farligt ändå eftersom min lärare är snäll.

Under bildlektionen fortsatte arbetet med återbruksprojektet.

Sen var det lunch,

Åt för en gång skull på skolan, man får passa på när det är tacos tänkte jag, haha! Brukar ju annars ta med mig nån lunch från stan hem.


Ikväll händer det en rolig sak! Jag har äntligen hittat en köpare på blocket som ska köpa min systemkamera!

Nu är det inte långt kvar till jag har min nya älskling..


 

Så här ser nagellacket jag köpte för nån dag sen ut på. Snyggt va? (:


 

Av Linnea Jirsäter - 29 mars 2012 12:43

 

Hittade ett läppstift hemma från Wet 'n' wild, aldrig använt.

Undrar varför? var ju skitsnyggt.

Färgen heter "Retro Pink", men tror tyvärr inte det finns att köpa i butik längre.


 

Av Linnea Jirsäter - 28 mars 2012 15:42

Usch vilket väder det är ute!

Regnigt och tråkigt.

Jag kan ju inte säga att dagen började så bra direkt. På bussen spillde jag nämnligen ut muggen med juice jag hade med mig i hela knät! Jag fick juice på byxorna, på min väska och i skorna.. Duktigt!

Idag hade jag de vanliga onsdagslektionerna, estetisk kommunikation, gympa och sist matte.

På gympan gymmade jag och spelade lite badminton. Sprang på rullbandet 10 minuter i uppförsbacke, väldigt bra för att vara mig! höhö.


Nyss så tog jag en liten snabbdusch och nu blir det läsning i VeckoRevyn som idag slank ner i postlådan! :)


 


 


 

Av Linnea Jirsäter - 27 mars 2012 20:24

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Alla bilder är tagna från denna blogg.


 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards