Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under mars 2010

Av Linnea Jirsäter - 31 mars 2010 15:35

Hej bloggen,

Idag har det inte hänt så mycket, är väldigt förkyld så har hållt mig inne hela dan och segat vid datorn..

Jag känner mig som en riktig datanörd haha,  Kopplade ihop datorn med tvn igår så jag kan sitta vid datorn på tv skärmen (h)

*nörd varning*

Nu måste jag ta lite friskluft känner jag och sen måste jag ringa och tjata på mamma om nässpray för min täppta näsa ._.'

 

Geeek (H) 


  

Av Linnea Jirsäter - 30 mars 2010 23:06

Hejhopp bloggen,

Kort uppdatering vad jag gjort idag bara :)

Vaknade ca 11,  gjorde inte mkt tills klockan var ca 3 då jag cyklade hem till kusinerna för att erik skulle hjälpa mig med datorn ;)

Han hjälpte mig sen bakade Anna och jag och vi satt en hel del och nörd chattade på chattroulette hahaha =)

Erik laddade ner ngt program som gör att man kan vara vem man vill i cam, Anna, Jag och Erik valde att vara Amir hahah ;D

  

Lättroade or what hahaha? (h)

  

Av Linnea Jirsäter - 29 mars 2010 17:49

Hej bloggen,

Första "riktiga" dan på påsklovet då!

Mest vart hemma och slappat idag,

Vaknade ca vid 11 men låg och läste tills ca 12 och då åt jag frukost,

Duschade och fixade mig, satte på mig "hemma" kläderna haha,

Svarta mjukisbyxor, adidas tröja och linne ^^

för en stund sen var mamma och jag ute i skogen och hämtade påskris som wilma och jag nyss pyntade:)

Försöker göra så lite jag kan denna vecka för att inte bli mer förkyld tills jag ska till josse nästa vecka, Den jävla hostan höll mig vaken hela natten ._.'


    

    

Av Linnea Jirsäter - 27 mars 2010 15:01

Hej bloggen,

Sov ca till 11 idag och sen duschade jag,

Haha jag provar min balklänning minst 1 gång i timman, funderar hela tiden på vad jag ska ha för frisyr..

Nyss kom mimmi och axel och fikade med oss, just nu leker wilma med lego med axel haha =)

Ikväll blire att heja på Malou och team picasso i körslaget ^^!

Katta skulle sitta i publiken så jag ska kolla om jag ser henne också haha (alltså min gudmor) :)

  

  

Av Linnea Jirsäter - 26 mars 2010 21:56

Hej bloggen,

ääntligen lov!

Seg dag idag,  Matte hela förmiddagen och musik hela eftermiddagen haha..

Plus att Emma och jag la våra biologohäften i fel postlåda hehe..

För ett tag sen kom mamma och jag hem från bäckby där en tjej som sålde en balklänning på blocket bodde,

Jag provade den och älskade verkligen den, fast den behöver sys in lite upptill:)

nu ska jag kolla vidare på Let's dance med mammi, wilma är hos en kompis och sover så det kommer bli ovanligt tyst här hemma haha:)

  

Minminmin nu!

längtar mer och mer till balen, men vet inte riktigt än hur jag ska göra med mitt hår^^

  

Av Linnea Jirsäter - 25 mars 2010 21:39

Hej bloggen,

Gör bara ett litet kort inlägg innan jag lägger mig,

Imorgon har vi bara matte och musik hela dagen, vääldigt segt men längtar verkligen till lovet!

2 hela veckor yeah!

Och sen ska jag ju till Josefin gumms:) myys<3

Nu ska jag fixa det sista innan imorn,

  

  

Av Linnea Jirsäter - 25 mars 2010 18:31

Hej bloggen,

Skön dag i skolan idag, vi slutade 20 över 1, därefter tog jag bussen hem och duschade och så,

Nyss lagade Jag våfflor och åt med familjen:)

Sitter just nu och lyssnar på musik och kollar på balklänningar och balfrisyrer som man kan ha till kort hår..

  

Har funderat på den här, men det gäller bara att mamma ringer snart om jag ska få den ^^

(den är utan axelband)


  

Av Linnea Jirsäter - 23 mars 2010 19:20

Hej bloggen,

Idag på slutet av skoldan skulle klassen vara "test publik"   för en ny föreställning på teatern,

Föreställningen hette Alla lika alla olika eller något sådant haha:)

Jag själv tyckte föreställningen var jätte bra och skådespelarna med! fast vet ju inte vad dom andra tyckte haha=)

När vi slutade skulle vi egentligen ha åkt tillbaka till skolan och haft syslöjd/keramik men Tove tyckte att vi kunde sluta på stan..

Vilket var vääldigt segt eftersom min väska var kvar på skolan ._.

Jao, Allafall hade Linda och Alva också kvar sina väskor på skolan så vi åkte med Tove tillbaka och hämtade dom,

När jag hade hämtat min väska och så kom mammi och hämtade mig vid Lidl =)

Just nu sitter jag här och äter gott och blandat hehe,  Duschade nyss och ska snart checka Tv !


  

Haha Random bild, Men känns tråkigt utan någon bild alls 8D

  

 

 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards