Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under november 2011

Av Linnea Jirsäter - 29 november 2011 15:42

Tjollahopp!
Idag hade wilma studiedag och eftersom jag bara hade svenska och engelska (som är frivilligt för mig att gå på) så bestämde jag mig för att inte gå till skolan idag :)
Hade en tandläkartid klockan 10 över 1 så wilma följde med mig dit,

Och efter åt vi kebab på Palmera (:


När vi hade ätit tog vi bussen hemåt!

Nu så äter jag lussebullar och läser bloggar :)


Hejdåå så länge!


 

Systrarna mupp


 

Av Linnea Jirsäter - 27 november 2011 17:20

 


 


 

Av Linnea Jirsäter - 26 november 2011 16:31

Imorse åkte vi hem till Evelyn och Makalösa föräldrar (en förening mammut är med i), vi åt först typ brunch med en massa gott, prinskorv, julskinka, you name it!

Efter det pysslade vi hela dagens tills vi nyss kom hem :)

Mys!


Nu tar jag det lugnt en stund,

Vi ska snart på middag i Strömsholm som också ska bli mysigt!


Ha en fin lördag! (:



  

 


    

Pyssel, pyssel å pyssel


 

Av Linnea Jirsäter - 25 november 2011 18:35

Hojhoj!

Min fredag såg ut såhär:

Skolan, en lektion som var matte..

Sen skulle jag ta bussen ner på stan och då träffade jag på Anna, så hon följde med mig först för jag skulle klippa mig sedan åkte vi till Erikslund och gick där en stund :)

Skoj skoj!

När vi kollat i affärer och fikat så skiljdes vi åt på centralen (:


Å nyss kom jag hem,

Trodde ärligt jag skulle dö på vägen hem från bussen, typ bli mördad eller nått.. haha, men ärligt jag var ganska rädd.


Nu så måste jag laga kvällsmat till min kära lillasyster sen blir det att slappa hela kvällen!


Ciao!


 

Klippte mig typ axelkort :)


 

Av Linnea Jirsäter - 24 november 2011 15:03

Hej och hå!

Min dag:

Skolan, förmiddagen var som vanligt, efter det gick det tyvärr inte att flytta fram engelskan så eftersom jag inte ska ha varken engelska eller historia så drog jag ner på stan istället!

Gick och köpte lite julklappar sen mötte jag upp mamma, Ann-sofie och Mats och åt med dom på Jensen's böfhus, själv hade jag redan ätit lunch så Hirschmans var så snälla att dom bjöd mig på en chokladmousse istället! mumsss!

När jag ätit upp gick jag till Ica och köpte tandborste och tandkräm, därefter åkte jag till tandläkaren och beredde mig på skäll..

Ikväll blir det ingen teater som jag tidigare sagt,

Det visade sig vara nästa torsdag..


Nu så ska jag nog slå in lite julklappar och sen ska jag nog slappa och kolla på tv typ :)


Baj!


 

Choklaaadmousseeen


 

Av Linnea Jirsäter - 24 november 2011 08:45

   

  

Av Linnea Jirsäter - 23 november 2011 16:04

Tjosan!,

På gympan idag så badade vi på Kristiansborgs badet,

Gick bättre än jag trodde och det var inte så farligt som jag hade föreställt mig heller! :)

Fick dessutom bra tid på livräddningen, yää!

Däremot gick det inte lika bra på matteprovet..

Kändes verkligen inte bra, men hoppas fortfarande verkligen på ett godkänt!


Nyss så duschade jag, skönt efter att ha badat me klår o skit,

Just nu läser jag Vecko Revyn som slank ner i brevlådan idag (:


Senare får vi besök från Linköping, skoj skoj!


Ciao!


 

Klämmer in en bild på mina älskpälsklingar

    


Av Linnea Jirsäter - 22 november 2011 17:26

 


 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards