Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under september 2011

Av Linnea Jirsäter - 26 september 2011 06:59

Vakna?

Jag är iaf det!, är till och med helt färdigfixad..

Så nu sitter jag och äter frukost, tar det extra lugnt eftersom bussen inte går förns klockan 8 :)

Idag är det "burrigt" ute så jag tog på mig min mysiga fisketröja


Ciao so long!


 


 

Av Linnea Jirsäter - 25 september 2011 17:33

 


Grå kofta, 150:-

Lila randig tröja, 120:-

2 st tubhalsdukar, 100:-

Vantar, 60:-

Grå fisketröja, 250:-


 

Av Linnea Jirsäter - 25 september 2011 10:28

Nu åkter vi åter igen till vårt älskade Lager 157,

Denna gång blir det att kolla efter höstkläder för hela slanten!

Vi blir inte ensamma denna gång, både familjen Rispling, Ullis och Evelyn ska åka med :)


Så vi ses senare!


Ska bland annat kolla på denna mysiga kofta!


 

Av Linnea Jirsäter - 23 september 2011 14:00

Slutade skolan ca kvart över 12 :)

Då åkte jag, Allis & Alex ner på stan för att gå in på m-store, dom hade fått problem med sina mac's.. och jag skulle kolla ifall dom hade några snygga väskor till min älskade mac (:

Tyvärr hittade jag ingen väska och dom fick inte så mkt hjälp heller..

Efter vi hade vart där så gick vi skilda vägar, Allis skulle till sitt tåg och Alex skulle möta sin mamma.
Själv gick jag en liten stund på stan,

Köpte en ny ögonbrynspenna inne på H&M och sedan ett nagellack inne på Åhléns :)

Innan jag åkte hem köpte jag lite lunch.


Nu sitter jag och kollar på lite bloggar och äter lunch,

Tänkte plugga lite matte senare..


Och sedan bara njuta av att det är fredag!


  Mintfärgat nagellack: Isadora 69:-


Ögonbrynspenna: H&M 30:-


 

Av Linnea Jirsäter - 22 september 2011 18:59


 

Av Linnea Jirsäter - 20 september 2011 14:13

Hello!,

Skolan:

Började klockan 10, när jag satt på bussen märkte jag att jag hade glömt skåpnyckeln hemma så jag ringde mamma och bestämde att vi skulle träffas utanför skolan så hon kunde ge mig den, så kom ca en kvart försent till den första lektionen..

Första lektionen var svenska, då skulle alla först berätta om en sak som dom gillar eller som beskriver dom sjävla, jag hade helt glömt bort det så jag hade inget och berätta (Bra jobbat Linnéa!.. inte)

Vi skulle också skriva en kort redovisning som ska vara på ca 3 min, och den ska redovisas imorgon..

Själv skrev jag om Thailand, man fick skriva om iprincip vad man ville.


Och så dagens sista lektion var engelska, där skulle vi skriva om en person man tyckte var en hjälte,

Då skrev jag om Martin Luther King, visste inte så mycket om andra hjältar genom historien och eftersom jag redan visste lite om honom så fick det bli han! ;)


Nu har jag precis kommit hem,

Stannade och handlade mjölk på vägen hem (haha vuxenpoäng?).


Nu blir det att plugga matte och att lära mig min redovisning till imorgon :)


Ciao så länge!


Martin Luther King


 



Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards