Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linnea Jirsäter - 31 augusti 2010 18:54

Som ni märkt vare ett tag sen jag skrev ett riktigt inlägg om man säger så..

Har vart skittrött efter skolan och blablabla,

Men iallafall!

Idag började vi klockan 9, vi hade lite genomgång och matte först på morgonen sen gick klassen ner mot stan och "Orka-mässan".

Framme på orka-mässan sprang jag och Emelie runt där och kollade på alla aktiviteter & olika partier,  Emelie gick med i både moderaterna och kristdemokraterna höhö 8D

Plus att vi tog alla pins vi kom åt (y)

Efter orka-mässan fick man äta på stan så Emelie köpte en macka på växhuset medan jag tog en chesarsalladmeny på Mc'donalds 8D

När vi kom tbx till skolan hade vi engelska/Matte sen slutade vi halv 3.

Just nu så ska jag snart gå och kolla i min väska på allt vi fick med oss från orka-mässan, Jag skojar inte när jag säger att verkligen alla ställen vi gick på gav oss minst 3 lappar var *suck*.


  Nytt i höstgarderoben?


 

Av Linnea Jirsäter - 29 augusti 2010 20:40

 

Beställd!

Nu ska man bli egoboostad (y)


 

Av Linnea Jirsäter - 28 augusti 2010 18:55


Katy perry-teenage dream


 


Av Linnea Jirsäter - 25 augusti 2010 17:37

 

<3


 

Av Linnea Jirsäter - 21 augusti 2010 17:49

Då var det dags för kräftskiva med ett par riktigt muppiga kräfthattar! (Y)

 

Av Linnea Jirsäter - 21 augusti 2010 15:44

Hajsan,

Sitter just nu hemma hos Familjen Tegnelid c:

Alla Julias gäster har åkt hem...förutom oss då 8D

Julia Fick en massa saker, Mest pengar och en vännerbox m.m

Ikväll har vi bjudit hem lite gäster på kräftskiva, Kommer kanske lite bilder från det sen :)

  

Grattis Julia 14 år idag! <3

 

  

Av Linnea Jirsäter - 20 augusti 2010 19:01

Ja hallå!,

Idag var det upprop på carlforsska..

Jag var såå himla nervös men det gick nog ganska hyfsat ändå....c:

Gymnasiet är så annorlunda mot vad skolan var förut...som t.ex.  första gången i mitt liv jag får skåp, Jag har aldrig haft betyg förut och jag har aldrig pluggat liksom "på riktigt" förut.

Min klass är pytteliten, Just nu bara 7 st ._.  men IV är ju så att folk kan hoppa in när som helst under terminen så vi blir nog fler så småning om.

Nyss kom jag hem från Familjen Rispling, Jag åkte dit efter uppropet och Filippa, Camilla & Jag gick på stan och köpte Skolgrejer tills på måndag,

Jag köpte: 2 kollegieblock (randigt och rutigt), Bläckpenna, Blyertspennor, Sudd, understrykningspenna & pennskrin 8D

Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och läser alla papper vi fick med oss hem ^^,


My svenska/engelska clääsroom!


 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards