Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnea Jirsäter - 31 januari 2011 18:02

Oj det blev senare än vad jag trodde!

Nu är iallafall Wilmuten och jag nyklippta båda 2!

Wilma var modig nog att klippa typ page (fast liksom kortare där bak), medans jag bara "fräshade" upp håret, alltså klippte topparna och bort med allt slitet :) 

Känns jätte mjukt & skönt nu!

Som sagt så blev det senare än vad jag hade planerat, haha var så jävla trött tidigare idag och bara segade i soffan..

Nu så ska vi äta och sedan blir det tvn!

Lägger kanske upp en liten tv-tablå senare 8)


   

 

Av Linnea Jirsäter - 30 januari 2011 16:31

Yey Erik har fixat internet!

Haha var bara tvungen och säga det, så jävla skönt att slippa sitta och vänta på att en hemsida ska ladda ca 5 min..

Så det första jag gjorde var saker som liksom inte ens gick förut, som att kolla på youtube och svt play o så vidare 8)

Aja, nog om det.

Nyss så kom vi hem från Djurmagzinet + Apoteket. Inne på djurmagazinet köpte vi kattmat & kattsand och inne på apoteket köpte jag toner och handkräm (y)

Nu så ska jag nog kolla lite klart på datorn och sen tv :)

Imorgon är jag ledig, sköööönt!

Då ska jag nog ner på stan och klippa mig :)

Bloggar maby mer sen, eller så bli det imorn!


 

Av Linnea Jirsäter - 29 januari 2011 17:10

God eftermiddag/kväll :)

Kom nyss hem från stan + Wilmas musikalteater (:

På stan skulle jag ha klippt mig, men mamma tyckte det var alldelles för mkt folk inne på klippstugan, så jag åker nog ner själv på måndag (då jag är ledig, yey!).

Nu ska jag hjälpa wilmuten att locka håret + kanske sminka henne, för hon ska på kalas klockan 6 :)

Medans wilma är på kalaset ska mami och jag åka hem till Ullis & pontus och äta pizza, mysigt! & såklart fångarna på fortet klockan 8!

Så jaa, nu ska jag som sagt hjälpa wilmuten, så bloggar mer ngn annan gång (:


 


       


Av Linnea Jirsäter - 28 januari 2011 13:45

Ja hallådär!,

Skoldagen:

SO & sedan Matte :)

Vi slutade halv 12, då gick alla hem utom jag..

För jag lånade skolans dator en stund, satt och kollade på gårdagens avsnitt av Ana gina show (:

Haha det låter egentligen ganska mobbat att skolans datorer är snabbare än våran här hemma just nu.., satt ju alltid och gnällde över hur sega skolans datorer var förut.

När jag hade kollat klart på datorn tog jag en buss ner till Centralen, där jag inne på pressbyrån köpte en macka (som jag alltid gör på fredagar haha).

När jag kom ut från pressbyrån såg jag att 10an stog på busshållplatsen, så jag sprang skit fort i hopp om att den skulle se mig..

Men nepp, den åkte när jag bara var ngn meter i från den *suck*.

Så jag satt och väntade på nästa i ca 25 min..

Nu så kom jag nyss hem, och ska äntligen få äta min lunch haha!

Ikväll blir det fredagsmys framför tvn :)


 

Av Linnea Jirsäter - 25 januari 2011 17:31

Hallå!,

Skoldagen:

Första låånga lektionen var Matte, sen var det lunch, svenska & sista var engelska :)

På svenskan pratade jag med LG om min redovisning & så läste jag och Emma lite i en bok om psykologi 8)

När vi slutat så tog jag bussen direkt hem för att vara med lilla wilmuten som var hemma idag..

Nu så ska jag och mamma till IKEA, så jag bloggar nog mer sen!

Imorgon är det farmors begravning så är ledig från skolan


 


 

Av Linnea Jirsäter - 24 januari 2011 15:32

Kom nyss hem:)

Blev en liten runda på stan, Köpte puder plus en puderborste som jag sa i förra inlägget (y)

Nu så ska jag äta lite mellis (och smygäta nutellan som vi fick igår) 8)

Ikväll blir det antagligen ngt på tv, haha det är alltid ngt man kan se klockan 8 (h)


   

 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards