Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under april 2012

Av Linnea Jirsäter - 30 april 2012 17:06

 

Hoppas alla får en fin Valborg!

Vi har bjudit hit gäster, det vankas middag och majbrasa :)


 

Av Linnea Jirsäter - 29 april 2012 18:22

 


 


 

Hela dagen har spenderats tillsammans med Emma :)

Vi var först på Erikslund & fikade, snackade en massa, gick i butiker och så.

Efter det tog vi bussen ner till Västerås teater där föreställningen "Ett drömspel på Carlforsska" skulle visas. Filippa var med i föreställningen så jag hade köpt en blomma åt henne (: Pjäsen var jätte bra!


Nu kom jag precis hem,

Har gjort våffelsmet så ska snart grädda våfflorna, mumsss.


Trevligt avslut på en trevlig dag!


 

Av Linnea Jirsäter - 26 april 2012 09:38

Jahapp.. då var man åter igen hemma.

Tidigare imorse panik-stressade jag till bussen, men missade den. Då skickade jag ett sms till min bildlärare att jag skulle bli sen, nästa buss gick liksom en halvtimme senare..

När jag står där och väntar får jag tillbaka ett sms som lyder "Hade inte ni nationella proven idag?". Och jag som inte har de ämnena ringer då upp henne, det visar sig att bilden är inställd.

Suck!

Så nu sitter jag här, inga fler lektioner har jag ju idag heller..

Kunde ha sovit vid det här laget om jag inte hade fixat mig o.s.v


Tänke iallafall försöka ta mig ner på stan lite senare, köpa lunch och så ;)


Baj!


 

Charmigt..


   

Av Linnea Jirsäter - 25 april 2012 16:29

Lyckades till slut ta mig ner på Bik Bok tillsammas med Natalie, Madeleine och Felicia!

Vi pressade oss in bland allt kaos och var där inne i mer än en timme.

Själv fick jag slåss om shortsen jag hade kollat ut.. Jag var kvar till sist av oss (dom andra var tvungna att hinna med sina tåg).
När jag nästan hade gett upp om att hitta min storlek på shortsen fick jag plötsligt syn på ett par i en hög bland provrummen, och gissa vad? Det var min storlek!!

Snacka om tur!

Fick bara med mig shortsen hem denna gång, ville inte köpa något jag inte behöver bara för att det var billigt.


Ciao!


 

75 spänn gick dom på, kap!


 



Av Linnea Jirsäter - 25 april 2012 11:04

Varför ska Bik Bok ha 50% i hela butiken just idag??

Kan inte åka dit förrän skolan har slutat, då är vell allt bra borta redan..


FML.


 


 

Av Linnea Jirsäter - 24 april 2012 20:14


(klicka på bilden för att komma till hans youtube kanal)

 

Av Linnea Jirsäter - 24 april 2012 14:02

 


 

Denna gång hos frisören satsade jag på en kortare frisyr än vanligt, lite utav en bob :)

(Med bob menas det alltså att det är kortare bak och längre fram)

Fick även mina ögonbryn färgade idag! lite för mörka just nu, men så är det dom första dagarna (:


 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards