Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under april 2010

Av Linnea Jirsäter - 29 april 2010 14:49

Hahah så jävla fult, va inne på julias blogg och då kom denhär upp som reklam, självklart kolla jag vad det var och wilma har suttit ett tag och roat sig med att stretcha stig nu (H)!



Av Linnea Jirsäter - 28 april 2010 18:22

Hejsan bloggen,

Har inte skrivit på ett tag så tänkte göra en liten sammanfattning av vad som hänt,

I måndags var jag hemma p.g.a illamående m.m så då hände det inte mkt heh..

Igår var jag först i skolan, sedan ca halv 6 åkte mamma, jag, wilma, Hanna Och nicole(wilmas kompisar) till hamreskolan för 3orna hade bazaar (bazaar är en sak som barnen har pysslat, gjort smycken, ramar, magneter och sånt på fritids som dom säljer  för att få in pengar till klasskassan:))

Jag köpte ett ´gulligt mobilsmycke och ett armband wilmas kompis hade gjort:)

Plus så köpte vi ju en massa saker wilma tvinga på oss som hon hade gjort haha:)

Iallafall,

idag har det inte hänt mkt förutom skolan, Victor, Jag och Anna hade redovisning av Hinduismen, Jag var skiit närvös fast det är jag ju alltid, men är glad att vi klara det haha, vi slutade ca halv 4 och då tog jag bussen hem, och nu sitter jag här och väntar på maten :)

  

Av Linnea Jirsäter - 25 april 2010 17:45

Kom nyss hem från culturen där vi kollade på Grease:)

Här kommer lite suddiga bilder jag lyckades ta trots det dåliga ljuset:

                              

  

Av Linnea Jirsäter - 24 april 2010 12:11

Tjosan bloggen,

Sitter här med ont i huvudet, tror det beror på den höga volymen igår på balen haha,

Nu tänkte jag lägga upp dom bilderna det blev igår på balen,

Blev inte så mycket som jag hade tänkt mig menmen,

Enjoy! :)

  

Jag innan balen ^^

 

  

Vi på väg till Barkarby, där limon skulle hämta oss :)

 

  

Vi när vi väntar på Ikeas parkering på limon höhö 8D

 

  

Vår limo!  tadaaa!

 

  

Linda & Alva i limon!

 

  

Limon! (suddig bild)

 

  

 

  

Deras "stora sal"  där balen var:)

 

  

 

  

Bert, Alva och Linda! :)


   

Alva när vi väntar på förrätten 8D


   

Förrätten!,  glömde ta kort på varmrätten och efterrätten, Varmrätten var Någon slags pastarulle med pesto i (jätte god!) , Och efterrätten var chokladmousse! :)


   

"mat underhållningen" :)


   

Linda och Alva dansar, gjorde pilar så man skulle se vart dom var haha:)


   


   

Discodelen på slutet, inga bra bilder alls på det, väldigt dåligt ljus hähä 8)


Men det var dom bilderna jag hade att lägga ut,

:)

    

 

 


Av Linnea Jirsäter - 23 april 2010 15:53

  

Tjingeling nu drar jag mot Bromma! :)

  

Av Linnea Jirsäter - 23 april 2010 13:19

Woho!

Kom nyss hem från skolan, dom som skulle på balen ikväll fick sluta efter lunch:)

Just nu sitter jag och väntar på mamma som snart kommer hem från hälla shopping med mat till mig höhö =)

Efter jag har ätit måste jag börja göra mig ordning till balen, ska duscha och fixa mig,

Lindas mamma kommer och hämtar mig runt 4 så åker Linda, Jag och Alva mot balen i bromma!

Wihoo :)

  

Av Linnea Jirsäter - 22 april 2010 19:15

Kände mig lite nedstämd men satt ändå och kollade runt lite på youtube, då hittade jag denna video och blev direkt gladare haha :)

Så gulligt, LOL 8D

  


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards