Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under september 2012

Av Linnea Jirsäter - 30 september 2012 17:23

 


 


 


 

Denna söndag spenderades på Skultunas messingsbruk :)

Fint väder, gofika och tid med familjen gör att det inte kan bli så mycket bättre!


 

Av Linnea Jirsäter - 27 september 2012 16:03

 


 


 


 

Detta har jag köpt idag.

Man måste väl passa på när man äntligen har lite pengar, eller?

Totally looove den vinröda tröjan & halsbandet med Aztecmönster!


 
  

Av Linnea Jirsäter - 25 september 2012 14:48

Jahopp,

Jag hade inte insett att seminariumet för min grupp i Psykiatrin börjar halv fyra och inte halv tre. Så nu sitter jag här i skolan med cirka 40 minuter kvar tills vi börjar, kul? Nej, inte så värst.
Tror i alla fall att vi slutar runt fyra, efter det blir jag upphämtad av mamma för att sedan åka till Stadium.
Kan passa på nu när jag har tid att berätta lite om hur  dagen varit hittills. Första lektionen var engelska, då var det prov som jag tror gick hyfsat, efter de var det NO. Under den långa håltimman där efter åkte jag och Felicia ner på stan och kollade runt en stund :) På svenskan jobbade vi vidare med våra noveller som ska skickas in senast imorgon, jag är däremot klar med min.


That's about it tror jag (:


 


Ses så länge!


 

Av Linnea Jirsäter - 21 september 2012 22:54

 


 


 


 

Nu är jag hemma efter en filmkväll hos Allis!

Vi åt tacos, kollade på Burlesque, åt lite onyttigheter och så hann vi börja på filmen Ella den förtrollade innan mamma kom och hämtade mig, mycket trevlig kväll :)


 

New

Av Linnea Jirsäter - 21 september 2012 15:12

 

Älskar denna höstens färgmode!

Men jag är fortfarande på jakt efter något vinrött plagg..


 



Av Linnea Jirsäter - 20 september 2012 18:59

Tjohej!,

Ska snart duscha och fixa naglarna, men först tänkte jag berätta lite om dagen :)

Som sagt hade jag imorse en riktigt skön sovmorgon, sedan åkte jag till skolan för en lektion och efter det gick jag en sväng på stan med Felicia & Alex. Vi kollade lite i affärer och fikade, fick äntligen smaka en "Icecream pop" på det nya caféet i punkt.
När jag sen kom hem igen åkte jag och mamma till Erikslund för att köpa lite höstkläder till mig, denna gång blev det inte så mycket men det som köptes visar jag imorgon (:


Ciao!


 


 


 

Av Linnea Jirsäter - 19 september 2012 17:13

Hallå!,

Idag har det för de mesta varit en normal skoldag. Det enda som kanske skiljde sig var att vi i bildklassen och teatereleverna fick vara statister i en film till Marknadsföringsprojektet :)

Efter skolan gick jag även på möte med ledningsgruppen för Välgörenhetsprojektet.


Mer än så har jag nog inte och berätta, imorgon har jag iallafall en lång & skön sovmorgon.

Ciao!

 

En liten behind the scene från inspelningen.


 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards