Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under juli 2010

Av Linnea Jirsäter - 30 juli 2010 09:48

Tjarå!

Nu drar vi och hämtar farmor som också ska med sen sticker vi mot grebbestad!

Kommer hem om ca 4 dagar, Får se om det blir ngt blogginlägg där ifrån men annars bloggar jag när jag kommer hem, Och jag tar med mig systemkameran så det kanske blir lite bilder också!

 

Av Linnea Jirsäter - 29 juli 2010 14:09

Halloj,

Nu ska jag snart dra ner på stan för att klippa mig, De blir nog bara topparna och det slitna som ska klippas ^^

Imorgon åker Jag, Mamma och Wilma till mysiga Grebbestad eller grebbis som alla i släkten kallar det,

Vi ska bo i kusinernas hus som dom har där och träffa hela släkten på pappas sida.

 

Av Linnea Jirsäter - 28 juli 2010 14:55

hellu,

Idag vaknade jag ca kvart över 12,  När wilma och jag skulle gå ut och kolla ifall paketet från cdon.com hade kommit så lyckades wilma göra så vi blev utlåsta haha..

Vi satt på trappan väldigt länge innan vi försökte låsa upp källardörren och på så sätt komma in där,

Till slut så fick Wilma upp källardörren och vi kunde komma in 8D

Idag kommer det nog inte hända så mkt mer,

Mamma jobbar tills 4 och wilma och jag kommer nog mest sitta och dega hela dagen, Till lunch stekte jag sån där färdig påse med Wok och kokade nudlar ^^,


 


Wilmas Justin Bieber tröja, Mammas skiva med ted gärdestad och Min bok jag beställde c:


Wilmas Justin Bieber tröja c:

 






Av Linnea Jirsäter - 26 juli 2010 23:02

Usch vad jag blir trött på att jag aldrig kan göra ngn design jag blir riktigt nöjd med..

Så det här är ännu en tillfällig design,

Så denna design får det vara ett tag nu tills jag blir nöjd..

 

Av Linnea Jirsäter - 26 juli 2010 13:37

Nu ska wilma och jag dra ner på stan och se Shrek 4 i 3D  c:

 

 

Av Linnea Jirsäter - 25 juli 2010 00:21


Haha omg, Själv tycker jag den verkar as rolig c:

Kul eller förolämpling mot fansen?, döm själva 8D


 


Av Linnea Jirsäter - 24 juli 2010 23:21


Tillfällig design tills jag orkar fixa ngn bättre! c:


 

Av Linnea Jirsäter - 22 juli 2010 19:30

 


  Wilma köpte tröjan hon har på sig 8D


Dagens Köp :


 


 


 



Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards