Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under december 2010

Av Linnea Jirsäter - 31 december 2010 23:55


2011!


 


 

Av Linnea Jirsäter - 30 december 2010 20:11

Victoria's Secret Fashion Show 2010!


 


 

 


 


 


 

Av Linnea Jirsäter - 29 december 2010 19:50

Halloj!,

Idag klockan ca halv 12 så skjutsade Mamma ner Wilmuten och mig på stan för att möta Anna :)

Vi gick en stund själva innan Anna kom ner på stan. Då köpte jag ansiktsskrubb & tops inne på Apoteket och så en present till mamma inne på Lagerhaus c:

När Anna kommit ner på stan mötte vi henne och Maria (vår moster) utanför resturangen där vi skulle äta lunch (: Det var en typ thai buffé resturang som hade jätte god mat!

Efter vi hade ätit gick Jag, Anna & Wilmuten på stan själva.

I sigma så stog det en tjej och filmade för typ tv 4 västmanland så Wilma ville vara med i tv, men haha det fick hon inte (tror vi).

Inne på H&M kollade jag efter lite saker jag kunde köpa för mitt presentkort men hittade tyvärr inte, Anna köpte därimot en Kavaj & en tröja 8)

Vi gick även på Ginas mellandags rea, fast vi hittade inte så mkt där heller.., Jag testade en kjol men köpte den inte.

Wilma behövde gå på toa så vi gick till Mc'donalds, det är egentligen en lång historia (haha) fast jag kan iallafall berätta att det var en stor resväska med troligtvis stulna kläder inne på toan, så vi sa till personalen så fick dom kolla upp det. Det var egentligen helt sjukt, det låg till och med stulna kläder i papperskorgen..

När vi hade gått en lång stund så åkte vi hem till familjen Andersson.

Jag skulle låna deras dator för att ladda ner lite låtar (för det funkar inte för tillfället på min dator) och så fick vi även kvällsmat :)

Efter en stund av nördande av the sims så skjutsade Per oss hem.

Och nu sitter jag här, blir troligtvis tvn nu (;


Anna & Wilma inne på resturangen ♥ (dålig bild, men det var mörkt haha)


Min maaat! ♥


 

Av Linnea Jirsäter - 28 december 2010 16:41

Mamma kom precis hem med värsta 42 tums tvn med HD!

Snacka om spontanköp haha!

Fast vi vet inte än om vi ska behålla den eftersom mamma inte hade ngn aning om att hon hade köpt en HD tv och då måste man ju beställa HD kanaler..

Vi får alltså se om vi behåller den eller lämnar tillbaka den!

Jag hoppas självklart att mamma bestämmer sig för att beställa HD kanaler så vi kan behålla den!


 

 

Av Linnea Jirsäter - 28 december 2010 15:39

Här kommer receptet på en laxmacka jag gjorde till Ellen, Wilma & mig till lunch idag, Jag tog bara vad jag hade hemma men den blev jättegod! ♥


 

Du behöver:

En citron

Hårt bröd eller mjukt om du hellre vill ha det :)

Créme fraiche

Dill

Peppar

Ett paket med kallrökt lax (tunna skivor)


Gör så här:

Blandra créme fraichen med dill, peppar & lite citronsaft i en skål (ha mycket peppar om du vill ha mycket smak på det)

Bred sedan ut créme fraiche blandningen på hård/mjuk mackan och lägg sedan på några skivor kallrökt lax.

Toppa sedan med lite dill, peppar och lite citronsaft!

Klart!

Du kan även lägga en halva citron som dekoration om du vill det! ♥


Enjoy!


 


Av Linnea Jirsäter - 27 december 2010 16:15

 

 

 

2560:-


I LOVE CHRISTMASPRESENTS!


      

Av Linnea Jirsäter - 24 december 2010 15:30

Här kommer lite bilder från Jullunchen :


 

 

Anna som egofotar sig själv haha


 

 

 

 

Efterrätten, vit chokladmousse


Wilma älskar sin nya mobil som hon fick i julklapp haha


Anna leker med bebiis!


Wilma var jultomte!


Anna och lillbebis!


Vår alldelles egna tomte!


Tomten och julkatten



 

Båda tomtarna, Anna & wilma


Wilma delade ut paketen..


Anna lekte med Tindra..


Och till sist efter allt busande så somnade lilla Tindra


Lägger kanske upp bilder från julfirandet hemma hos farmor imorgon..


 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards