Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under juni 2010

Av Linnea Jirsäter - 26 juni 2010 19:23

Här kommer lite bilder från midsommar på ridön med fam andersson ! 8D

  

Haha anna på vägen dit 8D


  

Anna igen 8D


  

Räkorna och kräftorna vi åt första kvällen, yummi!


  

Schteek


  


  

Oredigerad bild jag tog, sorry orkade inte redigera haha 8D


  

Oredigerad bild, same shit here ^^


  


  


  

Tårtor som barn som ville fick baka, mums 8D


  

Dans runt midsommarstången,


  


  


  

Schteek


  

awww


  

aawwi


  

Anna och jag hittade den svenska hugh hefner (h)


  

(H)


  

Erik fiskar fiskedamm 8D


  


  

Anna och jag åker trampbåt 8D


   Här sov Jag och anna (höhö lite stökigt) 8D


  


  


  


Hoppas alla har haft en bra midsommar!

  




Av Linnea Jirsäter - 23 juni 2010 19:33

Skepp och hoj (h)

Just nu håller jag på att packa tills imorn då Jag och fam Andersson sticker ut med deras segelbåt tills på söndag 8D

Vi ska fira midsommar på ridön ithink (h)

Får hoppas på fint väder, för det är ju inte världens roligaste att segla i regn ._.

 

    


Av Linnea Jirsäter - 21 juni 2010 19:11

Kom precis hem,

Idag har jag och emma tvångästat alva och firat henne 8D

Alva fick ett presentkort på kicks från mig och av emma fick hon ben & jerrys och fanta exotic ^^,

Vi åt brownies, spelade ngt spel som jag näästan vann på och fotade emma :)

Emma och jag cyklade hem vid 6.

Och nu sitter jag här och Kollar lite på sunes sommar och äter nudlar, yummi!

  

Bild snodd från Alvas blogg

  

Av Linnea Jirsäter - 20 juni 2010 17:51

  


  


  


  


  


  

  

Av Linnea Jirsäter - 19 juni 2010 22:18

  


  


  


  


  


  


  


  

  

Av Linnea Jirsäter - 18 juni 2010 17:53

Bakade nyss ett par jätte goda chokladbollar som jag bjöd familjen på!:)

Så här kommer receptet till godaste chokladbollarna!

 

Ingredienser

200 g margarin eller smör
2 dl socker
6 dl havregryn
2 tsk vaniljsocker
1 msk cacao
3 msk oboy
4 msk kallt starkt kaffe
Pärlsocker eller strössel för rullning (cocosflarn för de som inte vill ha så mycket sött i)


Gör så här

1. Blanda alla ingredienserna utom kaffet och pärlsockret/kokosflarnen i en skål.

2. Tillsätt kaffet och blanda alltihop till en smet.

3. Forma smeten till bollar, cirka 3-4 centimeter i diameter och lägg dem på ett fat. Ta gärna hjälp av en sked, så går det lite lättare att rulla.

4. Rulla sen bollarna i pärlsocker eller kokos och lägg dem på ett fat.


Och voila!

Av Linnea Jirsäter - 17 juni 2010 19:01

Dagen började ganska seg, duschade och sen blev det mest väntan på att Erik och Anna skulle komma och vara lite sociala 8D

När dom kom bakade vi massa till Annas lilla släktfest på Lördag :)

Blev Kärleksmums och kladdkakemuffins (y)

Dom åkte hem vid 6.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart börja med kvällsmaten, Var nyss nere i kylen vi har i källaren med kärleksmumsen och kladdkakemuffinsarna.

Mamma jobbar kväll så hon kommer hem typ halv 9 så jag tar hand om Wilmut som har feber..

  

dålig bild , men det ska bli riktigt gott på lördag 8D


  

Av Linnea Jirsäter - 16 juni 2010 21:30

Kött fifään!


  


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards