Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under december 2011

Av Linnea Jirsäter - 31 december 2011 00:00

    

 


   


 


 


 


 


 


 


 


 

Av Linnea Jirsäter - 30 december 2011 23:08

 


 


På bilderna ovanför ser ni min lunch för idag och den alltid lika shoppingglada Wilmut!

Jag fick idag dock med mig bara 4 av kläderna/sakerna jag tittat ut, visar imorgon :)


Nu ska jag sova,

Imorgon är det nyårsafton!


 

Av Linnea Jirsäter - 29 december 2011 20:28

 


 


 


 


 


 


 


 


 


Imorgon är det åter igen dags för ett besök på Lager 157!

Här är lite av de saker jag ska kolla efter :)


 

Av Linnea Jirsäter - 29 december 2011 14:52

 


 


 


Bh, H&M

Läppstift, Rimmel London

Nagellack, H&M


 

Av Linnea Jirsäter - 28 december 2011 18:38

Hojhoj!,

På förmiddagen hände det inte så mycket,

Sen vid 1 kom Ellen hit :)

Då lagade jag lunch och sen gjorde vi ett spontanbesök till Ikea och Erikslunds shoppingcenter!

Vi gick först igenom hela Ikea, Ellen kollade på saker till sitt rum och jag och wilma sprang kollade bara.

Efter det tog vi en fika på Ikea,

Jag åt en foccacia med lax och philadelphiaost, yumm!


Sen gick vi i lite butiker, köpte lite smått och gott som jag visar upp imorgon :)


Ciao!


 

Den berömda rosa bussen, haha!


 

Och min foccacia, yummi!


 

Av Linnea Jirsäter - 27 december 2011 13:36

 

Smyckesskrin, Mamma

Iphoneskal, Ullis

Cupcake "burk", Ullis

Biocheck, Anderssons

Bodybutter, Ullis

Mysbyxor, Mamma

One by one presentpaket, Anderssons

Nagellack, Ulla

Iphoneskal, Filippa

Påslakan, Ullis

Halv åtta hos mig kokbok, Ullis


Plus halsband och pengar av mamma, pengar av morfar och en pjamas av wilmuten :)


Tack alla för dom fina julklapparna!

Har säkert glömt att nämna någon julklapp haha.. ursäkta för det isåfall.


 

Av Linnea Jirsäter - 26 december 2011 17:03

 

Linne, Monki 60 :-

3 par trosor, Gina tricot 20 :- st

Sminkväska, H&M 10 :-

Knästrumpor, Gina tricot 40 :-


 

Av Linnea Jirsäter - 25 december 2011 22:40

 


 


 


 


 


 


Spenderades detta år med mammas sida av släkten :)

Bjöds på god mat och roligt sällskap,

Julklappsbytet blir dock imorgon.


Imorgon blir det ingen sovmorgon heller!

Mellandagsredan tillsammans med Anna står på schemat!, önska mig lycka till att komma hem levande haha..


 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards