Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under februari 2012

Av Linnea Jirsäter - 29 februari 2012 22:30

Hej och hå!,

Idag blev det som sagt en heldag i Stockholm!

Det började med ett spontant besök på Naturhistoriska museet, vi kollade även på en film på Cosmonova! Alltid lika häftigt :)

När vi var klara inne på museet så åkte vi tunnelbana in mot stan där vi spenderade resten av dagen!

Vi åt lunch på Vapiano (som alla bloggare gör haha), Lika underbart gott som vanligt!

Efter det gick vi på stan, fikade inne på Vetekatten som också var mysigt.

Jag köpte lite saker men dom visar jag imorgon (:


Nu kommer lite blandade bilder från dagen:


 

Min frukost på tåget mot Stockholm..


 

Naturhistoriska..


 

Naturhistoriska..


 
Naturhistoriska..


 

Wilma och Frida inne på Naturhistoriska!



Lunchade på Vapiano..


   
Fika inne på Vetekatten..


 

Wilmas lyxiga bakelse!


 

Strike a pose!


 

Glass och Seventeen magazine på tåget hem, inte dumt!


  

Av Linnea Jirsäter - 29 februari 2012 08:00

 

Färdigfixad och redo!

Nu väntar vi bara på att Evelyn ska komma och hämta oss, sedan åker tåget mot huvudstaden!


Bloggar mer sen, har säkert lite Stockholmbilder och bjuda på då också :)


 

Av Linnea Jirsäter - 28 februari 2012 19:13

 


 

Och wilma typ spydde av bananmasken... haha hon gillar inte bananlukt.


 


Ikväll laddar wilma och jag upp med ett litet hemmaspa, imorgon ska vi nämligen till Stockholm med Evelyn och Frida!

Sitter just nu med yoghurt i håret (gör det jätte lent!) och min hemmagjorda ansiktsmask, receptet på den ser ni ovanför :)


Nu ska jag gå och duscha och fräsha upp mig, man måste ju vara fräsh när man besöker huvudstaden! eller hur?


  

Av Linnea Jirsäter - 27 februari 2012 16:21

Hello!,

Har varit med Wilma på stan hela dagen, vi åt lunch på Jensen's, jag vaccinerade mig, gjorde ett skolarbete om ergonomi på Skopunkten och så har vi ju självklart kollat lite i butiker.

Mycket mer än det finns det inte och säga :) Maten på Jensen's var underbar as always.

Shoppade ingenting själv, wilma köpte däremot några grejor inne på H&M.


Sedan tog vi bussen hem.

För stunden är jag väldigt trött, ligger och kollar bloggar och tittar även runt lite på olika hemsidor.


Baj baj!


 

En glad wilmut!


 

Jag fick inviga mina älskade vårskor i det fina vårvädret!


 

Och så avslutar jag med en charmig egobild.


 

Av Linnea Jirsäter - 25 februari 2012 12:37

 


 


 


 

Har varit på silversmide med Makalösa hela morgonen!

Vi har gjort det en gång tidigare förra året, då gjorde jag en ring.

Denna gång hade jag bestämt mig för att göra något lite mer avancerat, det blev en halsband!

Jag blev väldigt nöjd :)

Nu ska vi äta lunch och sedan lite senare åker vi och firar Maja som fyller år!


Hoppas ni också får en bra lördag!


 


Av Linnea Jirsäter - 24 februari 2012 10:09

 

Tröja, gina tricot

Jeans, H&M

Linne (under), gina tricot

Halsband, gina tricot

Ring, H&M


Haha oj, det märks att jag gillar H&M och gina tricot..


 

Av Linnea Jirsäter - 24 februari 2012 08:59

 

Sovmorgon!

Hur sköönt är inte det?

Ligger just nu i sängen, äter frukost och kollar på lite olika webb-program :)

Sedan drar jag mot skolan.


Ciao!


 

Av Linnea Jirsäter - 23 februari 2012 13:35

 


 

Gina Tricot, 129:-


 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards