Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under november 2010

Av Linnea Jirsäter - 30 november 2010 18:50


Bäst med Daniel i början!, hahaha så jävla likt!

"Aaah, Spoky kitchen!"


 

Av Linnea Jirsäter - 29 november 2010 19:07

Tjosan!,

Dagen började med att jag gick upp ca kvart över 8, duschade direkt och sen fixade jag mig :)

Vid ca kvart över 9 gick jag mot bussen..

Första lektionen var Svenska,  sen Engelska och sist SO.

På SO'n redovisade jag mitt arbete om Slaget vid Hastings.. Usch vad nervös jag var..

Efter jag slutade tog jag bussen hemåt.

Nyss åt jag kvällsmat, klockan 20.00 blire Ung & Bortskämd och efter det blire Pensionärsjävlar (y)

Nästa helg kommer Tindra, läängtar!


    


Av Linnea Jirsäter - 28 november 2010 18:31

Halloj!,

Elllen har sovit hos oss till idag, Jag vaknade vid ca halv 12 och då visade det sig att lilla mamma var sjuk..

Idag har dagen bestått av, plugg, Vart ute i snön med Wilma & Ellen, och handlat typ ^^,

Snart ska vi äta lite julmat eftersom det är första advent!, sen blire lite mer plugg och sen senare ikväll blire Parlamentet och moffa mörk choklad (y)

Imorgon börjar jag klockan halv 1o, men jag tror jag gör som förra Måndagen då jag gick upp tidigare och duschade o så vidare :)


 

 

Av Linnea Jirsäter - 27 november 2010 12:31

Hallådär!,

Nu kommer snart Ullis och hämtar oss, vi ska ner på stan och pyssla med makalösa (en förening mamma är med i).

Så det blir vell att jag får hjälpa till att hålla reda på alla småungar & hjälpa till med lite annat :)

Bloggar kanske mer när jag kommer hem!


 

 

Av Linnea Jirsäter - 26 november 2010 13:56

S-k-ö-n-a-s-t!

- Hallåå, jag vill beställa den tårta, den text!


 

Av Linnea Jirsäter - 25 november 2010 20:09

 

Ipod nano 6e generationen!


 

Av Linnea Jirsäter - 25 november 2010 15:44

Hejhalloj!,

Idag slutade vi klockan halv 2, skulle egentligen slutat klockan 2 men det blev lite tidigare :)

När vi hade slutat mötte jag upp mamma på stan, vi gick i lite olika butiker, sen köpte vi lite frukt, och nu kom vi nyss hem (:

Ikväll blire "mini lördag",  för mamma ska jobba i helgen så vi tar lite helg ikväll istället,  det blir vell någon utemat (y)

Ikväll skulle vi också åka förbi mammas kompis Ullis och hjälpa henne med sin nya säng, efter det så skulle vi maby åka till Erikslund så att jag kanske kan köpa en Ipod 6e generationen...vi får se hur det blir, antingen köper jag den idag, eller så blir det någon annan gång! ♥

Nu ska jag äta lite..

Klockan 20.00 blire Ana gina show, och klockan 21.00 blire Kenza & tyra show ♥



 

Av Linnea Jirsäter - 25 november 2010 15:28

 

 


    


  

 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards