Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under maj 2010

Av Linnea Jirsäter - 30 maj 2010 18:45

Helluu,

Idag vaknade jag vid 8 för att wilma väckte mig och sa att vi skulle göra mors dag frukost, alltså frukost på sängen till mamma.

Jag lät därför Josse sova en stund till haha 8D

Vi gav mamma frukosten plus kortet jag hade gjort till henne och wilmas present hon hade gjort i träslöjden ^^,

  

  

Josse blev hämtad vid ca 11<3

Efter det klädde jag på mig och fixade mig lite för vi skulle till bonden i kärrbo med en förening för ensamstående föräldrar som mamma är med i,

Vi firade alltså en massa mammor idag tillsammans!

På gården åkte vi hölass, Häst och vagn och hoppade på höskullen 8D

Plus att han säljer plantor så vi köpte bland annat kryddor och tomatplantor:)

Han hade också ca en veckas kattungar som jag blev helt kär i !

Just nu sitter jag här och ska snart packa till vissbole imorn, var nyss och handlade en massa pasta och köttbullar till lunchen på tisdag haha (y) 

Vi skulle ha med oss oömma kläder och massa varma kläder så det är nog bäst att jag går och letar på det nu!

  

  

Av Linnea Jirsäter - 29 maj 2010 18:42

Halloj,

Vid ca klockan 1 kom josefin och resten av familjen + lilla hassan hit, Annsofie och Mats stanna bara en liten stund sen stack dom hem till andra bekanta här i v-ås ^^,

Josse och jag hade inte så mkt och göra först men sen stack vi ner på stan , Vi gick ett tag och fikade:)

Jag köpte inte så mkt men iallafall: Rött & lila nagellack och en mascara (y)

Just nu sitter jag här och bloggar tills josse vaknar, när vi kom hem från stan var hon helt slut och la sig ett tag men hon sover fortfarande haha aww!

Ikväll blire mys med eurovision song contest och pizza 8D

  

Av Linnea Jirsäter - 29 maj 2010 18:28

  


  

  

Av Linnea Jirsäter - 29 maj 2010 11:32

Hejhopp,

Har just klätt på mig och sitter nu och inte gör så mkt, Kollar lite bloggar :)

Måste bara tipsa om några av bloggarna jag läser!:

Kisses.se, en underhållande blogg men själv är ju kissie heter ganska dryg 8D

anagina.blogg.se, Skit skön blogg!,  älskar hennes humor och hon lägger då och då upp skojiga videos !

Kenzas.se, Mycket bra bloggerska, läser hennes blogg varje dag, kul att följa hennes liv:)

Fokis.se, Läser också denna blogg varje dag, Hon är söt plus att det är kul och läsa om hennes resor, Kläder och Japanska roliga saker:)

Gossips.se, En svallerblogg, kul och läsa hah:)

Det var dom jag tipsar om, men jag läser bloggar som desireenilsson.blogg.se och paow.se också;)

Idag kommer josefin, annsofie, Mats och lilla hassan ^^

Dom skulle på fest här i västerås och kommer och hälsar på en stund,  Sen ikväll sover josse här, mys!

  

   

Dagens outfit 8D, 

Jeanskjol

Svarta leggings

och linne med tryck^^

     

 


YO!

Av Linnea Jirsäter - 28 maj 2010 12:33

Kom nyss hem från skolan, vi slutade tidigt eftersom Malte (vår musiklärare) var borta:)

Just nu  sitter jag och äter lunch jag fixade nyss, Nudlar med chorizo, mums haha!

Imorgon kommer Josefin <3

Och på måndag drar hela klassen till Vissbole,  vi ska vara där måndag till onsdag, mysmys!

Nu måste jag äta klart sen börja packa lite grejer till måndag^^

  

yummi 8D


  

Av Linnea Jirsäter - 28 maj 2010 12:29

  

sött linne med tryck

"persikarosa" shorts

2 par trosor

Ett par lite längre jeansshorts


Lite nya sommarkläder!, passar perfekt till Grekland :D

  

Av Linnea Jirsäter - 25 maj 2010 20:17

hejsanhoppsan karlsson som min lillasyrra skulle säga! 8D

Blir ett litet snabbt inlägg nuråå,

Seg dag idag i  skolan, vi Hade bild sista lektionen och det gick ju sådär för mig... Alla bilder jag inte blev nöjd med förstörde jag och kasta dom så det blev liksom ingen färdig för jag tyckte alla bilder blev fula ._.

Snart klockan 9 ska jag kolla på desperate housewives som vanligt på en tisdag!

Det ska tydligen vara riktigt läskigt ikväll så det ska ju bli skoj 8D

Nu sitter jag här nyduschad och osminkad och ska snart föna håret..

   

     

Av Linnea Jirsäter - 24 maj 2010 08:09

Sitter här och äter frukost,

Måste snart sticka,  Börjar halv 9...

Känns lite weird att ändå börja så "sent"  igen nu efter att Linda och jag har börjat typ 7 varje morgon i en hel vecka 8D

Nu sticker jag höhö...bloggar kanske mer sen när ja kommer hem!


Dagens outfit:

  

Leopardstrumpbyxor

Och en grå tunika 8D


  


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards