Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnea Jirsäter - 31 oktober 2010 21:22


- Vad jobbar du med?

- Köra bil..


Hahaha wtf ?


 

Av Linnea Jirsäter - 31 oktober 2010 16:48

Usch vad seg jag känner mig idag..

Sov rätt så länge, sen har jag bara legat i sängen och laddat ner låtar och kollat på film hela dan.

Usch, imorn hoppas jag det händer ngt iallafall!, ska kanske ner till polisen och skaffa ID-kort c:


Saker som måste göras resten av kvällen:


  Byta sängkläder..


  Plugga matte..


  Ställa om alla klockorna i huset..


  Städa lite i mitt rum.


   

Av Linnea Jirsäter - 30 oktober 2010 16:38

Tja!,

Vaknade ca klockan 1 idag, så himla skönt att bara sova ut!

När jag vaknade satt Ellen och wilmut och nördade tv så jag satte mig ett tag jag också 8)

När wilma hade åkt på kalas och Ellen blivit hemskjutsad satt jag en stund och nördade The sims, haha så himla länge sen jag hade spelat det..

Nyss duschade jag och fixade mig, ca 20 över 5 kommer Ullis & Pontus och hämtar upp mig så ska vi hämta wilma från kalaset och åka och köpa ngn utemat!

Så ikv blire bara mys framför tvn med hämtmat (y)


      

Blommigt linne, Gina

Svart linne (under), Gina

Svart hög kjol, Indiska

Svarta tights, Lindex

& Turkos klocka, hemligt haha


 

Av Linnea Jirsäter - 29 oktober 2010 13:16

Nu är det höstlov! skööönt!

Kom precis hem från stan, Köpte present till mami...vad jag köpte säger jag inte, haha man vet ju aldrig om mamma läser min blogg så :)

Just nu sitter jag och äter lunch, En BLT sandwich och coca cola från pressbyrån (y)

Nu ska jag kolla klart lite på datorn sedan är det lite saker jag måste fixa, bland annat göra lite matte och ladda ner Radio Egoina avsnitt 6 (h)

Sedan ska jag bara njuta av ledighet hela kvällen..!


Min lunch Deluxe by pressbyrån 8D


 

Av Linnea Jirsäter - 29 oktober 2010 10:12

Hallådär kött och blåbär!,

har just nu rast, matten börjar om ca 5 min..

Idag slutar vi halv 12, sköönt!

Måste sticka ner på stan direkt när vi slutat, ska köpa present åt mami som fyller år på onsdag! :)

Måste bara klara av den sista lektionen sen äre HÖSTLOV!  

Av Linnea Jirsäter - 28 oktober 2010 14:39

Tjabba!,

Skolan idag: Svenska första lektionen, Hade ordkunskapsprov som jag själv tycker gick jättebra!, Efter svenskan hade vi Engelska då berättade jag om boken jag hade läst..

Efter lunchen hade vi Livskunskap, som vanligt berättade inte Anna & Gunn vad vi skulle göra men det visade sig att vi skulle till Bild & Form huset :)

Vi fick göra vad vi ville av materialet i bildsalen vilket jag tyckte var skitkul eftersom jag älskar att pyssla o.s.v ! c:

Jag bestämde mig för att göra ett collage, först tänkte jag på något svart-vitt tema men det blev istället typ färgtema med mkt olika läppar och vackra färgglada ögon (y)

Vi slutade halv 2 men jag var så inne i mitt arbete med collaget så jag satt kvar ett tag till haha:)

Kom hem för typ 5 minuter sedan..Och nu tänkte jag kolla lite först på datorn och sedan blir det säkert tvn (h)


  Mitt collage som inte är riktigt färdigt än..:)


 

Av Linnea Jirsäter - 27 oktober 2010 14:23

Jag vet att jag är tjatig men jag måste bara säga en gång till hur bra jag tkr Egoinas blogg är!

Hon är ju så sjukt härlig, och så är hon så bra på att få fram ironi i sättet hon skriver på (vilket är jävligt svårt), plus att hon vann priset för årets blogg! (:.

Japp nu var det sagt 8D

http://egoinas.devote.se/


 

 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards