Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Jirsäter - 31 maj 2011 19:04

Nu är jag riktigt trött, sitter och äter kvällsmat och tänkte nu försöka sammanfatta dagen..:)

Som sagt var vi först på Naturhistoriska museet, där fick vi först gå runt och kolla en stund innan filmen på cosmonova skulle börja.

Vi såg en film som hette "Flying monsters" och den var riktigt cool, det är en sån himla cool upplevelse att bara vara på cosmonova!

Efter Naturhistoriska så åke vi vidare mot Skansen..

Vi började med att äta lunch för vi var riktigt hungriga sedan fick vi även gå runt där en stund, kolla på djuren och så :)

Tyvärr kunde vi inte kolla inne på Skansen akvariet (som jag hade sett fram emot), för det kostade pengar..

Sist så åkte vi på en båttur Djurgården runt, sedan åkte vi hemåt..

Alla var jätte trötta på hemvägen så många somnade (inklusive mig haha).

Väl framme vid skolan igen så fick jag skjuts av Kajsa hem :)


Så ja, de var det!:)

Orkar verkligen inte lägga upp en massa bilder nu..

Gör det kanske imorgon då jag är ledig istället (:


Bjuder på denna bild så länge :)


 

Av Linnea Jirsäter - 31 maj 2011 07:10

Sitter just nu och äter frukost, kvart i åtta ska jag möta upp resten av klassen utanför skolan för bussen mot Stockholm går klockan 8!

Har glömt och berätta att jag ska med klassen till Stockholm idag..

Men vi ska iallafall först till Naturhistoriska museet, sedan vidare till Skansen och sist ska vi åka en båttur djurgården runt! :)


Blir kanske lite bilder sen,

Höres!


 

Muppen själv.. 8D


 

Av Linnea Jirsäter - 28 maj 2011 18:18

Kom precis hem från "Vårmarknaden" på Rocklunda :)

Hade satsat på att hitta ngn snygg väska, men hittade ingen..

Köpte iallafall lite sura remmar och en polkagrisklubba (h)


Nu är mamma & Ullis iväg och köper pizza,

Så ikväll blir det mys!


Höres!


 

 

 

Av Linnea Jirsäter - 27 maj 2011 15:04

 


 

Fick en sån himla lust att pyssla,

gjorde lite boheminspirerade armband som passar perfekt till mina ringar! :)


 

Av Linnea Jirsäter - 27 maj 2011 12:14

Idag slapp jag gå till skolan, hade en läkartid klockan 9 och vi var inte klara förns vid 11,

Då kändes det lite onödigt att gå tillbaka till skolan eftersom vi ändå slutar klockan halv 12 idag :)

Just nu sitter jag och kollar på olika hemsidor efter snygga Iphone skal (finns ju huur många som helst!), har iallafall valt ut några som jag ska beställa senare


Ikväll blir det fredagsmys med onyttigheter! (h)


Hur coola är inte de här?


 

Av Linnea Jirsäter - 26 maj 2011 15:28

Jag klarade alla ämnen!

Idag fick jag reda på att jag klarat matten, bilden & historian!, plus att jag redan var klar med engelskan och svenskan

Fan va skönt det känns alltså!

Så nu är jag helt klar med alla ämnen!


Inte nog med att jag slipper gå om nästa år så får jag ju snart min Iphone också!


 

Snart så..


 

Av Linnea Jirsäter - 25 maj 2011 15:45

 


MNY 29,50 :- 


 

Av Linnea Jirsäter - 22 maj 2011 16:20

Som ni kanske redan ha märkt så följde datorn inte med till Stockholm, mamma sa nej..

Men nu kommer det iallafall bilder från helgen,

Så eftersom jag inte skriver typ värsta texten nu om vad vi gjort och vad som hänt så får bilderna tala för sig själva..eller något sånt..:)


Så här kommer de:


 

Myyycket barn som spelade, över 2500 ;o


En glad Wilma som snart ska köra sin första match 8D


 

 

 

 

 

En ännu gladare Wilma efter att ha spelat sin sista match och fått sitt pris! :)


Dom hade satsat på att komma bland topp 10, men det slutade med topp 20..
Men dom var ändå nöjda, att vara bland dom 20 bästa i Sverige är inte dåligt! :)


   

Här sov wilmuten och jag.. :)


Och här sov Ullis & mamma..


En liten överblick över rummet..


Badrummet :)


Vår eh.. vackra utsikt från rummet haha..


Hotellfrukosten imorse, yumm!


Vi satt så vi hade utsikt ner i globen :)


   


En jumpsuit..:)


En söt blommig kjol..:)  (mycket snyggare i verkligheten)


Ett snyggt linne..:) (också snyggare i verkligheten, färgen blev annlorlunda på bild)


 

Ett baslinne, svarta leggings och en snygg ring :)


En närmare bild på linnet, riktigt söt färg, typ glassrosa :)


 

Meera blommigt, ni kanske märker att jag gillar blommigt :)


 

Och så ett par perfekta jeansshorts :)


 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards