Linnéa Jirsäter♥

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Liten update!

Av Linnea Jirsäter - 28 april 2010 18:22

Hejsan bloggen,

Har inte skrivit på ett tag så tänkte göra en liten sammanfattning av vad som hänt,

I måndags var jag hemma p.g.a illamående m.m så då hände det inte mkt heh..

Igår var jag först i skolan, sedan ca halv 6 åkte mamma, jag, wilma, Hanna Och nicole(wilmas kompisar) till hamreskolan för 3orna hade bazaar (bazaar är en sak som barnen har pysslat, gjort smycken, ramar, magneter och sånt på fritids som dom säljer  för att få in pengar till klasskassan:))

Jag köpte ett ´gulligt mobilsmycke och ett armband wilmas kompis hade gjort:)

Plus så köpte vi ju en massa saker wilma tvinga på oss som hon hade gjort haha:)

Iallafall,

idag har det inte hänt mkt förutom skolan, Victor, Jag och Anna hade redovisning av Hinduismen, Jag var skiit närvös fast det är jag ju alltid, men är glad att vi klara det haha, vi slutade ca halv 4 och då tog jag bussen hem, och nu sitter jag här och väntar på maten :)

  

 
 
Klara

Klara

29 april 2010 14:51

Hur går ni till väga när ni gör era smycken? Och vart brukar ni köpa allt material? Låter grymt spännande!

http://magnetarmband.info

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Jirsäter - 1 augusti 2013 18:06


   

Av Linnea Jirsäter - 31 juli 2013 20:44

                                                                              Nu är vi hemma efter två heldagar och en natt i Stockholm!Igår tittade vi ...

Av Linnea Jirsäter - 27 juli 2013 16:11

                                                                                                                ...

Av Linnea Jirsäter - 29 juni 2013 18:01


  Idag har Västerås första Prideparad ägt rum! Jag gick i paraden tillsammans med några vänner, det var sjukt roligt. Efter paraden hölls det tal och därefter umgicks jag med många härliga människor :)   #Västerås #Pride #Prideparad #loveislov...

Av Linnea Jirsäter - 22 juni 2013 21:59

 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards