Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under maj 2010

Av Linnea Jirsäter - 8 maj 2010 14:30

Tjolahopp!,

ca halv ett kom jag hem från stockholm och Lady GaGa konserten!

Konserten var skitbra och vi hade jätte fint hotellrum!,

Tyvär stog det på biljetten att man inte fick ha kamera eller filma så jag kan inte visa några bilder ;/

Det som gjorde mig extra sur är att man inte fick ha kamera fast det var nästan bara vi som följde den regeln, så nästan alla hade kamera ändå.

Om ni vill se lite bilder så finns det på: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article7093078.ab

Fast det är inte alla hennes ombyten av kläder:)

Hon bytte mer än 6 gånger haha..:D

Kan inte förklara allt som hände på konserten men det var jätte coolt iallafall!

Här kommer lite av bilderna jag har allafall:

  

Min mat vi köpte upp till hotellrummet innan konserten:)!


  

Emma på hotellrummet !


  

toaletten på hotellrummet!:)


  


   

Emmas mammas säng, lite stökigt men haha:)


   

Emmas och min säng ^^


   

Genom vårt hotellfönster kunde vi se kön in till globen 8D


   


   


   


   

Min beautiful dirty rich tröja jag köpte på konserten!:)

  


Av Linnea Jirsäter - 7 maj 2010 12:52

Hejsan,

Kom nyss hem från skolan, Emma och jag fick sluta efter lunch för vi skulle hinna fixa sakerna till ikväll :)!

Nu tänkte jag springa iväg och packa lite för stockholm och Lady GaGa konserten!:)

Ska bara ha med mig saker för en natt, men :)

Kommer bilder från konserten senare !

  


Av Linnea Jirsäter - 6 maj 2010 19:17

Tjosan!,

Idag var det första dan i skolan på 2 dar...var hemma för jag mådde dåligt igår och i förrgår ^^,

I skolan hände det inget speciellt och vi slutade klockan 20 över 1 som jag då gick för att hämta wilma:)

När wilma och jag var påväg hem tittade vi förbi hemma hos familjen andersson ett tag,  Det var bara erik hemma men wilma, jag och erik roade oss lite med chatroulette och annas nya systemkamera tills anna och Jesper (annas kille) kom hem ^^,

Ca klockan 10 över 5 kom mammi och hämtade oss,

Nyss gjorde jag kvällsmat, Biffar med fetaost och potatis (y) (h)

Och jag måste bara passa på att säga att jag älskar Anaginas blogg, riktig Linnea humor alltså! (H)


GaGa tomorrow!

 


  

  

Av Linnea Jirsäter - 3 maj 2010 16:48

Tjolahopp!

Idag fick vi veta vilka jordbrukspraktiker vi ska ha,

Linda och jag ska vara på en mjölkgård i gäddeholm! (H)

Jag älskar kalvar men vi kommer nog mest på hålla på att mocka koskit och sånt höhö 8D

Just nu sitter jag hemma själv och lyssnar på musik,

Wilmut är hos en kompis och mammut är och handlar 8)

Ikväll är det topmodel så då ska jag vell kolla på det, annars händer det nog inte så mkt idag, är skittrött så jag ska nog bara tare lugnt anyway^^)

  

Muu!

  

Av Linnea Jirsäter - 3 maj 2010 16:31

Va skönt att bloggplatsen.se funkar igen!

Nu kan jag berätta om Kista igår med mamma, wilma och anna! 8D

Vi sprang runt på kista galleria från ca 12 till halv 6 i think..

Vi åt på restrurangerna dom har mitt i kista ,

Jag tog en kebabtallrik, wilma också, Anna tog nachotallrik och mammi körde på en stoor biff med potatis, haha:)

Wilma klippte lugg, jätte sööt blev hon!

Sakerna jag köpte var: en bikini, Jeansskjorta, 2 strumpbyxor och en kajal! ^^

Här kommer lite bilder från igår!:)

  

Wilma, före och efter! (h)


  


  

Min maat!


  

Jeansjacka jag provade, men köpte inte^^


  


  


  

(h)


  

Min jeansskjorta, den ser vit ut men den är typ ljusblå:)


  

Min bikini!


  

Kajalen (y)


  

Mina 2 strumpbyxor, dålig bild men whatever (h)

  


Av Linnea Jirsäter - 1 maj 2010 13:57

Hejsan bloggen,

Igår var det valborg, och vi bjöd hit mkt folk:)

Vi åt sen gick vi till brasan på hamre,

Här kommer lite bilder på majbrasan ^^,

  


  


  


  


  


  


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards