Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Linnea Jirsäter - 17 oktober 2010 19:55

Hejsanhoppsanhejsan!,

Har precis duschat och tänkte nu berätta om gårdagen och idag i stockholm!

Igår var vi först på Nacka forum innan vi åkte till kusinerna, Vi sprang runt lite i affärer då köpte jag en turkos klocka och ett par röda hörlurar (y)

Lite senare kom också Tegnelidarna dit, då gick jag, Wilma och Julia runt lite mer i affärerna :)

Efter Nacka forum åkte vi mot kusinerna i Nacka (:

Till förrätt var det toast med skagenröra (suuper gott!), och till varmrätt var det köttgryta & efterrrätten var det pannakotta med bär!

När alla gäster hade åkt hem gick vi upp och bäddade i noras gamla rum och så somnade jag nästan direkt haha!.

Imorse så vaknade jag ca halv 10 men låg då och lyssnade på musik tills ca klockan 10 ^^,

Sen åt jag frukost, fotade lite sen fixade vi oss för att ta tåget in till Slussen!

När vi var framme vid slussen ville Astrid åka upp i Katarinahissen så då gjorde vi det, det var jätte fin utsikt uppifrån :)

På söder gick vi runt i olika butiker, inne på monki köpte jag en söt oversize tröja och på en affär som hette weekdays (tror jag) Så köpte jag ett par svarta cheap monday jeans! (y)

Vi åt lunch på ett jätte gott ställe som hette Vapiano, mamma och jag tog då en pizza och delade på, Super god var den (Y).

Efter vi hade ätit gick vi bara lite till, då gick vi i gamla stan (:

Sen tog vi tunnelbanan tillbaka till slussen och därifrån tåget tillbaka till Nacka och sen sa vi hejdå och körde den långa vägen hemåt..


Bilder från Nacka forum:


Min lunch på nacka forum (y)


Wilmas lunch på nacka forum (y), jag vet att det ser ut som chokladsås men det är ju balsamvinäger 8)


Wilma när vi äter på nacka forum 8)


Jag när vi äter på nacka forum, Riktigt vacker bild iknow (y)


 

Nacka forum..


 

Nacka forum..


En till liten weird bild från nacka forum 8)


Här kommer lite bilder från hemma hos kusinerna:


Förrätten , yummi!


:)<3


 

Här sov jag 8)


Nora och söta Selma imorse (:


Wilma imorse, coolingen!


Selma och Wilma imorse 8D


Sötisar!


Aww, kusinkärlek!


Bilder från idag:


Bild på stockholm uppifrån hissen vi åkte :)


Samma här..


 

Min cola inne på Vapiano, tycker att dom små colaflaskorna är så söta! 8D


En glad wilma inne på vapianos *höhö*


Ozzy wilma och Ozzy Astrid i gamla stan (h)


 

Sharooon!


Astrid som mediterar inne på en cool affär vi var inne i 8)


 

En bild på den coola affären igen 8)


 

Och så till sist...en bild på Wilma och Astrid på tåget hem igen till Nacka (h)


Bilder på det jag köpte:


Den turkosa klockan (:


 

Oversizetröjan från monki :)


Tyvärr tog jag inte kort på jeansen jag köpte, och inte på hörlurarna heller..



 





Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards