Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Linnea Jirsäter - 22 mars 2010 19:29

Hej bloggen,

Imorse vaknade jag och kände mig ovanligt pigg men jag tror det kan bero på att det börjar bli ljusare tidigare på morgornarna (y)

Allafall,

Efter gympan stack jag, Alva, Linda och Anna ner på stan för att kolla på balklänning tills i april =D!

Vi kollade i 2 affärer men det var i den andra affären vi blev typ kära i alla klänningar som fanns,

Vi provade många olika och det var jätte kul höhö :)

Den första klänningen jag provade blev jag fullständigt kär i..O:

Fast..

För det första fick jag inte igen den där bak och det fanns ingen större storlek på den och för det andra var den föööör dyr haha..

1600 att hyra eller 2495 för att köpa tror jag det var ._.''

Efter vi hade provat massa och kollat klart tog jag bussen hem;)

just nu sitter jag här och kollar på nätet efter klänningar,

Skulle nyss testa att "prov locka" mitt hår bara för att kolla hur det såg ut men det gick inte för wilma och hennes kompisar hade gjort sönder locktången ._.'

  

Min lilla älskling som inte gick att få igen där bak höhö 8D

P.s den var finare i verkligheten !

 

Kram

  


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards