Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnea Jirsäter - 24 januari 2011 11:20

Tjohej!,

Sitter och skriver lite på min redovisning om Johanna Thydell & Katarina von Bredow :)

Om 10 minuter har vi lunch, jag är as hungrig men det är ingen god mat idag *snyft*.

Efter skolan idag tänkte jag gå lite på stan, ska köpa nytt puder + en puderborste, blir kanske ngt mer man vet aldrig 8)

Nu kom läraren in så bloggar säkert mer sen!


  

Av Linnea Jirsäter - 23 januari 2011 19:41

 


 

Av Linnea Jirsäter - 23 januari 2011 15:00

Hallådär!
Tänkte först berätta lite om gårdagen:

Klockan fem över halv 4 så hade Wilma för första gången hennes Musikal teater:)

Så jag och mamma följde med och kollade(:

På kvällen kom Ullis & Pontus och åt hos oss + kollade på Fångarna på fortet c:

Om idag då:

Är riktigt trött, vet inte riktigt vf, haha somnade om ca 3 gånger imorse..

För en stund sedan gjorde jag iallafall lite lunch åt wilmuten och mig för mamma jobbar, det blev wok med kyckling & vitlöksbröd 8)

Nu så ska jag äta en liten fruktsallad :)

Ikväll blir det tvn!



  Eller ah, nästan en fruktsallad iallafall 8D

 

Av Linnea Jirsäter - 22 januari 2011 11:03

Vaknade för en stund sedan, sitter just nu och äter en god frukost och kollar på ngn film som går på 5an, den heter "älskling, jag krympte barnen".

Är ensam hemma för Mamma & Wilma är på silversmide kursen igen :)  Jag orkade inte följa med denna gång eftersom det började klockan 10.. ville hellre sova haha 8)

Vi får se vad som händer resten av dan,

Bloggar kanske mer senare!


 

Yummi, nypressad grapejuice!


 

Av Linnea Jirsäter - 21 januari 2011 14:46

 

Denhär väskan fast i brun då

(fanns ingen bra bild på den bruna)


Från Melba.se


 

Av Linnea Jirsäter - 21 januari 2011 12:54

Skoldagens 2 lektioner: So & sen Matte,

Vi slutade halv 12 och då tog jag bussen till centralen (:

Väl på centralen gick jag in på Pressbyrån och köpte min vanliga lunch som jag brukar på fredagar 8)

Fast köpte inte bacon mackan denhär gången utan en skagenröra macka istället (y)

När jag klev av bussen började jag gå hemåt..

Haha sen fick jag panik och kom på att jag hade glömt både kassen med min lunch & kassen med min mattebok på bussen..

Så jag sprang skit fort tillbaka till bussen (som stog kvar en stund som tur va) och hämtade mina kassar (h)

Nu så kom jag nyss hem, ska nu äta min lunch och kolla på gårdagens Ana gina show avsnitt :)

Ikväll jobbar mamma så Wilmuten och jag ska vara ensamma hemma, Kvällsmaten blir tacos, mysigt!


 

   

 

    

Av Linnea Jirsäter - 20 januari 2011 17:31

Helluu!,

Kom nyss hem från Willy:s med mammuten, vi handlade lite mat till helgen :)

Tänkte nu berätta lite om skoldagen:

Första lektionen var Engelska, då jobbade jag lite med grammatik & började läsa en bok..

Sen hade vi Svenska, då fortsatte jag med min redovisning, har bestämt mig för att skriva om några av mina favoritförfattare anyway:) då kan jag ju ta med några av böckerna jag har hemma också!

Sista lektionen var livskunskap, då fick vi jobba med det vi behövde som förra gången c:

Vi slutade halv 2 och då så tog jag bussen hem..

Och ja, nu sitter jag här :) ska snart göra kvällsmat till familjen, ska göra tomatsoppa med chorizo korv (y)

Ikväll väntar tvn!


En liten bild jag tog på vägen hem från bussen today..


 

Av Linnea Jirsäter - 19 januari 2011 18:21

Ja som ni kanske redan märkt så har jag skaffat mig en ny header..

Den är inte riktigt klar än känns det som, men jag jobbar på den:)


 

 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards