Linnéa Jirsäter♥

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

I was Born This Way

Av Linnea Jirsäter - 18 april 2011 17:10

Hallådär, nu är jag hemma från Köping :)

Inne på Big Inn åt vi först lunch på kinaresturangen där, alltid lika gott!

Sen gick jag lite i butikerna som finns där, tyvärr hittade jag ingenting speciellt..

Sedan gick vi in en stund på Skinngubben, där inne köpte jag ett par vita tygskor (:

Dom hade också Kenzas skinnjackor från Jofama by Kenza, föör snygga för att vara så dyra!

När vi kollat klart så ville morfar åka och kolla till i sommarstugan en stund, så medans han var där inne så solade jag på trappan istället (h)

Efter det handlade vi lite kattmat & nya halsband till Tusse & Tindra inne på en djuraffär sen när vi skjutsat hem morfar så åkte vi hemåt :)

Just nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske plugga lite..


Aja, hörs senare!


Löönchen, alltid lika gott!


 

Skinnjackan jag älskade mest av Jofama by Kenza kollektionen, föör snygga!


Blev det lite smått och gott handlat,

Vita tygskor från Skinngubben, 199:-

Chic tidning, 25 :-

Och så lite nödvändigheter från Ica (h)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Jirsäter - 1 augusti 2013 18:06


   

Av Linnea Jirsäter - 31 juli 2013 20:44

                                                                              Nu är vi hemma efter två heldagar och en natt i Stockholm!Igår tittade vi ...

Av Linnea Jirsäter - 27 juli 2013 16:11

                                                                                                                ...

Av Linnea Jirsäter - 29 juni 2013 18:01


  Idag har Västerås första Prideparad ägt rum! Jag gick i paraden tillsammans med några vänner, det var sjukt roligt. Efter paraden hölls det tal och därefter umgicks jag med många härliga människor :)   #Västerås #Pride #Prideparad #loveislov...

Av Linnea Jirsäter - 22 juni 2013 21:59

 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards