Linnéa Jirsäter♥

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

S T O C K H O L M

Av Linnea Jirsäter - 22 maj 2011 16:20

Som ni kanske redan ha märkt så följde datorn inte med till Stockholm, mamma sa nej..

Men nu kommer det iallafall bilder från helgen,

Så eftersom jag inte skriver typ värsta texten nu om vad vi gjort och vad som hänt så får bilderna tala för sig själva..eller något sånt..:)


Så här kommer de:


 

Myyycket barn som spelade, över 2500 ;o


En glad Wilma som snart ska köra sin första match 8D


 

 

 

 

 

En ännu gladare Wilma efter att ha spelat sin sista match och fått sitt pris! :)


Dom hade satsat på att komma bland topp 10, men det slutade med topp 20..
Men dom var ändå nöjda, att vara bland dom 20 bästa i Sverige är inte dåligt! :)


   

Här sov wilmuten och jag.. :)


Och här sov Ullis & mamma..


En liten överblick över rummet..


Badrummet :)


Vår eh.. vackra utsikt från rummet haha..


Hotellfrukosten imorse, yumm!


Vi satt så vi hade utsikt ner i globen :)


   


En jumpsuit..:)


En söt blommig kjol..:)  (mycket snyggare i verkligheten)


Ett snyggt linne..:) (också snyggare i verkligheten, färgen blev annlorlunda på bild)


 

Ett baslinne, svarta leggings och en snygg ring :)


En närmare bild på linnet, riktigt söt färg, typ glassrosa :)


 

Meera blommigt, ni kanske märker att jag gillar blommigt :)


 

Och så ett par perfekta jeansshorts :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Jirsäter - 1 augusti 2013 18:06


   

Av Linnea Jirsäter - 31 juli 2013 20:44

                                                                              Nu är vi hemma efter två heldagar och en natt i Stockholm!Igår tittade vi ...

Av Linnea Jirsäter - 27 juli 2013 16:11

                                                                                                                ...

Av Linnea Jirsäter - 29 juni 2013 18:01


  Idag har Västerås första Prideparad ägt rum! Jag gick i paraden tillsammans med några vänner, det var sjukt roligt. Efter paraden hölls det tal och därefter umgicks jag med många härliga människor :)   #Västerås #Pride #Prideparad #loveislov...

Av Linnea Jirsäter - 22 juni 2013 21:59

 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards