Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Linnea Jirsäter - 28 oktober 2011 16:15

 

H&M


 
Åhléns


 

Åhléns


 

Av Linnea Jirsäter - 28 oktober 2011 12:52

Höööstlov!
Fyfasen vad skönt!
Är stolt över mig själv att jag klarade att både redovisa prodjektet igår och skrev över 700 ord idag på uppsatsen om ungdomskultur!
Vanligtvis brukar jag få panik och fega ur när jag ska hålla redovisningar men igår hade jag bestämt mig!
Finns inte så mycket mer att säga om gårdagen och veckan som gått, prodjekt, prodjekt och prodjekt.
Idag så hade vi som sagt uppsatsen om ungdomskultur, trodde man skulle få gå direkt när man var klar med icke sa nicke, fick sitta i ca 45 minuter och vänta när jag var klar..
När väntan äntligen var över åkte iallafall jag, Maja och Felicia ner på stan och åt på tip top :)

Efter vi hade ätit och suttit där en stund och pratat blev dom trötta och åkte hem,

Själv gick jag lite på stan, köpte en väska jag hade velat ha jätte länge (och den var på rea, yey!), en eyeliner (som jag måste lära mig att använda) och sist men inte minst en svinhårsborste som är bra för håret, visar bilder sen (:


Ska ner på stan sen igen för klockan 3 ska jag vaccinera mig..


Nu är det fredag och hööstlooov!!


 

Tänkte jag skulle ge er lite nackspärr haha (egentligen var jag bara för lat att rotera den), här är en bild på min tjockispizza today


 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards