Linnéa Jirsäter♥

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Linnea Jirsäter - 15 mars 2012 13:26

 

Inte världens bästa bild, men körde iallafall på:

Skinnjacka, Lager 157

Blommig tröja, Gina tricot

Tights med dragkedja längt ser, Lager 157

Ring, Gina tricot

Och på fötterna hade jag kilklackar från Din Sko.


(haha tusses svans ville också vara med på bilden)


 

Av Linnea Jirsäter - 15 mars 2012 13:11

Tjena!,

Måste börja med och berätta om en obehaglig sak som hände imorse.

Jag gick upp i bra tid att hinna till bussen, men då lyckades jag glömma bort tiden för en stund då jag satt och kollade på Youtube.. När jag märke det sprang jag och klädde på mig och sminkade mig (skulle ha skyndat mig lite mer där också). När jag var klar upptäckte jag att det bara var 5 min kvar tills bussen gick, fick skynda mig till det yttersta att packa väskan, hoppa på cykeln och cykla det snabbaste jag kunde till busshållplatsen. Problemet var att jag inte hunnit äta frukost, så min kropp fick någon chock orsakat av stress och näringsbrist. När jag nästan var vid busshållplatsen blev det svart för ögonen så jag var tvungen att sätta mig ner i gräset.. Tror jag till och med svimmade av för några minuter. Riktigt obehagligt var det! Tur att bussen var några minuter för sen.

När jag väl satt på bussen åt jag ett äpple och då blev det bättre, jag är alltså inte sjuk utan min kropp fick nog bara en chock. Lärde mig iallafall en läxa!

Nog om det.

Hade bara bild idag, under lektionen jobbade vi vidare med våra återbruks projekt. Efter det när vi slutat åkte jag ner och lunchade på donken med Alex och Annika :)

Sedan skildes vi på centralen och jag tog bussen hem.


För tillfället ligger jag och kollar bloggar, sedan ska jag leta material till mitt återbruks projekt.

Ikväll ska jag skriva klart Ergonomi arbetet, duscha och kanske till och med ha lite hemmaspa!


Synes!


 

Jag och min matblogg alltså, kan inte låta bli att ta kort på mat! haha, vet inte varför.


 

Jag idag.


 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards