Linnéa Jirsäter♥

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Halloj!

Av Linnea Jirsäter - 23 mars 2010 19:20

Hej bloggen,

Idag på slutet av skoldan skulle klassen vara "test publik"   för en ny föreställning på teatern,

Föreställningen hette Alla lika alla olika eller något sådant haha:)

Jag själv tyckte föreställningen var jätte bra och skådespelarna med! fast vet ju inte vad dom andra tyckte haha=)

När vi slutade skulle vi egentligen ha åkt tillbaka till skolan och haft syslöjd/keramik men Tove tyckte att vi kunde sluta på stan..

Vilket var vääldigt segt eftersom min väska var kvar på skolan ._.

Jao, Allafall hade Linda och Alva också kvar sina väskor på skolan så vi åkte med Tove tillbaka och hämtade dom,

När jag hade hämtat min väska och så kom mammi och hämtade mig vid Lidl =)

Just nu sitter jag här och äter gott och blandat hehe,  Duschade nyss och ska snart checka Tv !


  

Haha Random bild, Men känns tråkigt utan någon bild alls 8D

  

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Jirsäter - 1 augusti 2013 18:06


   

Av Linnea Jirsäter - 31 juli 2013 20:44

                                                                              Nu är vi hemma efter två heldagar och en natt i Stockholm!Igår tittade vi ...

Av Linnea Jirsäter - 27 juli 2013 16:11

                                                                                                                ...

Av Linnea Jirsäter - 29 juni 2013 18:01


  Idag har Västerås första Prideparad ägt rum! Jag gick i paraden tillsammans med några vänner, det var sjukt roligt. Efter paraden hölls det tal och därefter umgicks jag med många härliga människor :)   #Västerås #Pride #Prideparad #loveislov...

Av Linnea Jirsäter - 22 juni 2013 21:59

 


Linnéa Jirsäter heter jag & här i min blogg skriver jag om allt och inget :)

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Letar du efter något?♥

Mina senaste inlägg ♥

Mina kategorier♥

Arkiv ♥

Tidigare år

Bloggar ni borde kolla in ♥

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards